In-SEGUROS

Pues sí, este verano ha habido algunos sustos con unos cuantos seguros fijos en vías de la costa ferrolana. Parece que el INOX no lo era tanto como nos lo vendieron. Por suerte no ha habido que lamentar incidencias, pero la alarma ha saltado y las cosas se están moviendo para solucionar esta situación. Antes de escalar en una escuela de costa es conveniente revisar el nivel de oxidación de los parabolts.

chapas_mantenimiento

El mantenimiento de las escuelas es cosa de todos los que las disfrutan, además de los amigos motorizados que desbrozan los pies de vía (bella simbiosis). En la imagen podemos ver uno de los parabolts FIXE rotos. Es cierto que tiene casi dos décadas de influencia marina encima, pero parece que el acero de la chapa ni se inmutó mientras que el de la rosca ya vemos como acabó.

Eso sí, por mucho que mejoremos los equipamientos y el mantenimiento de nuestras escuelas siempre habrá alguien dispuesto a darnos un susto (dónde se aprende esto hoy en día!!!?).

Actualización 29/09/13

Hoy hemos comprobado algunos seguros del sector Punta Herbosa, de Lobadiz. El resultado ha sido muy negativo, por lo que se aconseja NO ESCALAR EN ESTE SECTOR

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3 pensamientos en “In-SEGUROS

  1. A verdade é que algunha vez andando polo Cabo Prior vin seguros que metían medo, hai tempo que sabemos que as recomendacións dos fabricantes son relativas, tanto en exceso coma en defecto, neste caso penso que nin eles sabían a realidade da acción do mar sobre eses materiais… tamén están aprendendo, parece que nalgúns casos, estando fóra do laboratorio, son o sentido común e a experiencia a que nos pode dar esa seguridade. Falando da costa galega, aínda que o equipamento e bastante máis engorroso, parece máis adecuado o uso dos quimicos, principalmente porque os tensores fican selados e a acción do mar pode verse na superficie. Ben, seguro que non digo nada novo, apertas.
    PD.- O complexo disto é que cómpre facer unha lectura da costa en xeral, e talvez un plan de reequipamento.

  2. A parte das agresios quimicas sufridas por estes materiales, tamen hay un perigo moito mayor, que e o do comportamento electrico e a accion galvanica que se produce. Nin o 316, sempre L, se libra desta acion corrosiva. Estou dacordo que os anclajes quimicos sempr van ir meyor neste tipo de ambientes, e ademais, temos que tes en conta que a acion electrica nestes materiales vese agravada cando temos varios elementos implicados, como e a tueca, a chapa e o casquillo da expansion, nestes elementos o contacto entre eles produce un desgaste por efecto das corrientes electricas, cousa que non deberia pasar nos quimicos por ser un unico elemnto, normalmente.
    A miña experiencia neste tipo de anclajes e corta, pero son datos a ter en conta a hora de equipar en zonas marinas, e os propios fabricantes debian de estudiar o tema.
    Hablo sobre problemas observados en estructuras y elentos metalicos en ambientes marinos.
    Valga esta experiencia para tomar muy en srio os problemas que poden surxir nestes ambientes.

  3. Pingback: Actualización: Tema ANCLAJES Galicia! | Agrupación de Montañeros Independientes

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